ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

نظرات (13)

مامان محمد امین
16 مرداد 91 14:53
عزیزم حالا کو تا توی واقعیت به این نتیجه برسی!!!
به نظرم پدر و مادرهای جدید باید یشتر از اینکه تلاش کنن برای آموزش مسائل تربیتی در قالب نمایش برای بچه هاشون، باید این نوع از آموزش رو برای پدر و مادر خودشون و همسرشون به کار ببرن و الحق که واقعا کار سختیه!


اگه این مهربون های ضد تربیتی ،ی خرده دست از دل سوزی بردارن ، خیلی خوب میشه !!
فروغ
16 مرداد 91 17:34
جالب بود این کلمه ی عامل مهم ضد تربیتی!
زیاد باهاش مواجه شدم و دیدم
ولی کاریشم نمیشه کرد میخوای یک چیز رو درست کنی میزنی چیز دیگه رو خراب میکنی
مقابله باهاش باید کمی سخت باشه


خیلی سخته ! از طرفی هم نوه ها رو خیلی دوست دارن ، هم زحمت میکشن واسشون ، و البته دیگه حساسیت های جوونی رو هم واسه تربیت ندارن ! این میشه که به مامان باباها میگن : دلت میاد بچم...
شفق
17 مرداد 91 1:18
چرااااااااااااااااااااااا؟
تو خونه ما که دو عامل مثبت تو تربیت بچه برادرم بودن. وایشالا برای بچه من.


از محبت و دلسوزیه بیش از حد !!!
خوش به حال داداشت
سارا
17 مرداد 91 3:20
بله همینطوره. حالا شما از الان چه روشی رو مد نظر قرار دادید؟ به نظرم واقعا خیلی جاها نمی شه بهشون خرده گرفت. اقتضای پدر بزرگ مادربزرگ بودنشونه. البته جاهایی که آسیب زننده نباشه.


آره ، چون حق دارن ، نمیتونم خیلی بهشون خرده بگیرم ولی از الان ی سری اصول تربیتی رو واسشون توضیح میدم.
مرجان
17 مرداد 91 9:20
نه به نظرم این که بگوییم ضد تربیت بی انصافیه، بچه ها به محبت سرشار و نگاه های خواستنی مادر بزرگ ها و پدر بزرگهاشون نیاز دارن فقط باید والدین جوری مدیریت کنن که لطمه ای به اصول تربیتیشوت نخورده.


همین مدیریته خودش خیلی سخته ، مخصوصا توی اجرا ، قدیمیا ی ضرب المثل دارن که میگه : تربیت عزیزتر از بچه ست ولی همون قدیمیا وقتی میرن تو قالب مادربزرگ و پدر بزرگ یادشون میره !!
ه
17 مرداد 91 13:24
نکته ی به جایی بود واقعا... اوووف


خدا به دادمون برسه
mumi
17 مرداد 91 17:20
دققققققققیقااااااااا!


ولی چاره ای هم نداره !!!
مامان محمدمهدی
18 مرداد 91 22:23
آخی حرف دل بود.البته نگیم ضدتربیت بهتره گناه دارن


قبول دارم که حق دارن !
سمیه
19 مرداد 91 15:14
هم میشه گفت درسته هم غلط
درستیش رو که همه پدر و مادرهای جدید میدوند چرا
اما غلطش هم اینکه هم اونها برای اینکه محبتهاشون سر ریز نشه باید یکنفر رو سرشار از محبت کنند هم بچه ها نیاز دارند یکنفر بدون امر ونهی فقط گوش به فرمانشان باشد و برای تک تک خرابکاریها قربون و صدقه اشون بره


حرفتو قبول دارم
حمیده
22 مرداد 91 15:35
مادر بزرگ های پسر من از خود من سخت گیرتر هستند!!!!!


خوش به سعادتت
جدا قدر بدون
کاش این مادر بزرگا ی وبلاگ میزدنو از تجربیاتشون میگفتن!
حانیه
23 مرداد 91 22:47
هنوز تجربه شو نداشتم ولی گاهی بهش فکر کردم. به نظرم پروسه ای میشه وقت خودش.


منم هنوز عملی تجربش نکردم !
طفل معصوم
27 مرداد 91 11:57
بزرگترين دغدغه من وقتي مجبور باشم بخاطر کارهايم بچه را بسپارم دست مامان بزرگ ها همين است.
نه مي شود توجيه شان کرد و نه مي شود مجبورشان کرد.


دقیقا همینه ولی دقیقا مشکل هم همینه ! خودتم مجبوری که گاهی بذاریشون اونجا، هم به خاطر خودت هم به خاطر خودش هم به خاطر مامان بزرگا !
مامان نفس طلایی
28 مرداد 91 0:19
با اجازه و افتخار لینکتون می کنم


ممنونم
لطیفی ...