ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

هدیه ای به من

1391/5/23 15:04
799 بازدید
اشتراک گذاری

هر از چند وقت یکبار که خیلی دختر خوبی باشم ، واسه خودم ی هدیه می گیرم و معمولا اون هدیه کتابیه که دوستش دارم.
و به خودم اجازه میدم که توش بنویسم ! تازه ، اونم با خودکار !!! 
و اینجوریه که خودمو مهمونه یک لذت وصف ناشدنی می کنم.جدا غیر قابل توصیفه ، تمام لحظاتش سرشار از لذت و شوقه ،
لحظه انتخاب 
لحظه خرید
لحظه پول شمردن
مسیر از کتابفروشی تا خونه
و لحظه خوندنش

و از همه بیشتر لحظه نوشتن توی کتاب! 
و از اون بیشتر لحظه به اتمام رسیدنش

و وقتی که تمام شد ، اونو تو بغلم میگیرم و دراز می کشم و تا مدت ها به مطالبش فکر می کنم ، مثل یک خداحافظی طولانی در یک مهمانی خواستنی.
و تا چند وقت ذهنم در اون حرکت می کنه و هرجا بتونم از مطالبش بقیه رو هم مهمون میکنم.و وقتی که کم کم طعمش رو به اتمام رفت ، نوبت یک کار خوب دیگه میرسه که انجام بدم و بعدش ...جایزه ام ! 

چند روز پیش هم به پاس اینکه خیلی دختر خوبی بودم واسه خودم اینو خریدم کسی که تاریخ نام درخشان او را هرگز از یاد نخواهد برد(از متن کتاب)

هنوز از لذت سرشارش کیفورم و سرشار از انرژی ؛اینقدر زیاد که تا چند وقت نیاز به هیچ  تغییر و تنوع و تزریق انرژی ای نیست.

یادداشت اختصاصی سید حسن نصرالله برای خوانندگان مصاحبه

پ.ن: تحمل دوری از همسری به اندازه کافی کار خوب محسوب میشه ، مگه نه ؟؟!
چیزی رو از دوستی یاد گرفتم که سالهاست انجامش میدم ؛ اولا از همینجا دعاش می کنم که به راه راست هدایت بشه و عاقبت بخیر.
دوم اینکه میگم تا اگه خواستین شما هم این کار رو بکنین : هر کتابی رو که می خرم اولش می نویسم که از کجا و کی و در چه موقعیتی خریداری شده. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

تارا
23 مرداد 91 14:41
انقدر دلم میخواد این روزا یه کتاب بگیرم دستم بخونم
اما نمیشه
مریضم!
یه حالت خیلی زشت و گند که دلم میخواد زود تموم بشه!
باید برم پیش یه روانشناس
این روزا تو همه کارام همینجورم
تو رانندگی با سرعت میرم تا زود برسم تو نقاشی زود میکشم تا تموم شه و خلاصه داستان دارم . . .


پس خودتو مجبور کن که کتابی رو بخری و بخونی
مطمئنم حالتو بهتر می کنه، روی ماه خداوند را ببوس ، اثر مصطفی مستور مثلا.



mumi
23 مرداد 91 16:03
آفرین دختر خوب!
میگم سلیقه کتاب خوانی جالبی داری.فیلسوفانه!


ممنونم
کلا خیلی سید حسن رو دوست دارم
ه
23 مرداد 91 17:10
اتفاقا این کتاب رو به منم هدیه دادند ولی زیاد دوست نداشتم یعنی نوع مصاحبه برام زیاد جذاب نبود


به دل من نشست
سمیه
23 مرداد 91 17:10
بهترین هدیه کتاب هست
اما من گاهی کمی بیشتر خودم رو تحویل میگیرم
ولی در کل کار خوبیه که ادم برای خودش هدیه بخرد


آره ، منم چیزای دیگه به خودم هدیه میدم ولی این از همش بیشتر حال میده
حانیه
23 مرداد 91 22:50
چقدر خوب هم هدیه خریدنه هم اینکه اون هدیه کتاب باشه ... خیلی با کتاب غریبه ام البته از نوع الکترونیکی باشه باز بهتر میتونم. ولی همینطوری کتاب دستم بگیرم خوابم میگیره


لازم نیست همشو یکباره بخونی،وسطش بخواب ! اشکالی نداره که .
مرجان
24 مرداد 91 11:06
من هم هر وقت حالم از روزمرگیهام بهم میخوره میرم شهر کتاب و یک کتاب میخرم و میخونم. تازگیها کتاب کمی دیرتر سید مهدی شجاعی رو خوندم و هنوز که چشمهام رو میبندم جملاتش میاد تو ذهنم تازه خوابش رو هم میبینم اگر کتاب رو دوست داشته باشم.
حالا یک مختصری از محتوای کتاب بگو ببینم خوشم میاد یا نه؟


پس تو هم دختر خوبی هستی ؟!
این کتاب مصاحبه ای هست با سید حسن ، که در خلالش به جنبه های مختلف شخصیت سید حسن هم پی میبریم.
تارا
24 مرداد 91 14:30
چشم حتما میخرم و میخونم


امیدوارم خوشت بیاد
فروغ
25 مرداد 91 3:23
منم عاشق کنابم این لذت هایی که گفتین رو با همه ی وجود درک میکنم همین دو روز پیش برای خرید خونه رفته بودم فروشگاهی کهعلاوه بر خوراکی و مایحتاج خونه کتاب هم داره و بسیار من از این حرکت صاحبین فروشگاه خوشم میاد خیلی جلوی خودمو گرفتم که بیشتر از دوتا کتاب نخرم
و من هم روی صفحه ی اول اغلب کتاب ها مینویسم گاهی علاوه بر تاریخ خرید نظرم رو هم یادداشت میکنم


چه تفاهم بزرگ و دلنشینی ، خوشحالم که تمام احساسم رو درک می کنی.
مامان محمدمهدی
26 مرداد 91 15:07
چه کار جالبی!تابحال فکر نکرده بودم که میشه برای خودم هم جایزه بگیرم!فعلاً که همه جایزه ها مال محمدمهدی خانه
موفق باشید


آخی !!! پس سریع شروع کن به جبران مافات ، کلی جایزه واسه خودت بخر ، مطمئنا محمد مهدی از اینور و اونور مستفیض میشه !
مامان نفس طلایی
28 مرداد 91 0:02
وای چه تفاهمی و.... من عاشق کتابم ... و اولش می نویسم کی و کجا خریداری شده


جدی؟ چه کار خوبی .
فهیم
29 مرداد 91 17:29
سلام مامان مهربون
خوبی؟ نی نی خوبه؟ خیلی وقت بود حوصله گشت و گذار نداشتم ولی حالا که این جا سر زدم تازه فهمیدم چقدر دلم تنگ شده
عیدت مبارک
و از هدیت هم خوشم اومد حتما میرم دنبال خریدش.
ممنون بابت معرفیش


سلام عزیزم
خیلی خوش اومدی و خوشحالم که خوشت اومد.
ممنون همگی خوبیم
من خیلی وقتا بهت سر میزنم و منتظر ی مطلب مفیدم، اما انگار حسابی سرت شلوغه !
مسافر
31 مرداد 91 11:59
سلام
کل آرشیوت رو خوندم
به دلم نشست
ان شاءالله به سلامتی زایمان کنی
و همون جور که میخوای (که متعالی هم هست ) خدا بهت فرزند بده
و در تربیتش موفق باشید
در پناه خدا


سلام
ممنون از توجهت
و ممنون تر از دعای خیرت
مامان سجاد
1 شهریور 91 12:09
يه چيزي بگم؟
تاوقت داري از اين كار خوب لذت ببر چون وقتي ني ني بياد فكر نكنم انقد خوشگل بتوني كتاب بخوني وفكر كني ولذت ببري.
من كه اينجوري شدم.خيلي خودمو بكشم چند صفحه تند تند تو يه روز:.بعضي وقتا كلا از تموم كردن يه كتاب نا اميد ميشم


چه توصیه ی کاربردی ای !
ممنون که گفتی ، دور و بری ها خیلی میگن الان تا وقت داری خوابتو برو ، استراحتتم بکن که بعدا وقت نمیشه ، ولی هیچ کدوم نگفته بودن که کتاب خوندن هم وقت نمیشه !!؟

مهدیا
5 شهریور 91 8:34
گل خانوم کیا دختر خوبی می شی و برای خودت هدیه می خری؟
من خیلی وقته دختره بدی شدم باید مجازات تعیین کنم؟؟




وقتایی که صبر مضاعفی می کنم یا گذشتی یا ...
حتما خودتو تنبیه کن!
مهدیا
5 شهریور 91 8:35
منم عاشق سید حسن نصرالله هستم . روح حماسی و استکبار ستیزیش من رو کشته است. و از همه بیشتر عشقش به آقا.


توی این کتاب هم مرتب اعلام میکنه که از امام خمینی و رهبر خیلی الگو گرفته.