ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

موج وبلاگی

1391/6/2 13:26
819 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چهله ی قدر دانی :

از وقتی که دارم مادر میشم خیلی بیشتر به این فکر می کنم که مادرم چقدر زیاد برام زحمت کشیدن و خیلی بیشتر از قبل شرمنده ناملایمتی هام میشم.

تصمیم گرفتم از امروز به مدت چهل روز ، واسه مامانم پیامک بزنم و هر روز از یکی از کار های بدم عذر خواهی کنم و از کارهایی که برام انجام دادن تشکر کنم.

شما هم اگه دوست دارین شرکت کنین ، به هر کس که فکر می کنیین حقشو ادا نکردین.
اگه مطلبی در این باره نوشتین حتما خبرم کنین. 

 

سلام مامان ، به خاطر تمام لحظه هایی که اخم کردم عذر می خوام
به خاطر تمام جوابای تندی که دادم
به خاطر لحظه هایی که فکر کردم به من و خواسته هام توجه ندارین
به خاطر اون پنج سالی که پوست دستتون اینقدر نازک شده بود که حتی با آب هم خون میومد ، و شما هیچ گله ای از بچه داری نکردی
به خاطر روزهایی که در نبود پدر همیشه در سفر ، بهانه گیری هامو تحمل می کردین.
.
.
.
خیلی خیلی عذر می خوام. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سارا
2 شهریور 91 13:46
خیلی عالیه.منم باید این کار رو بکنم.یه روز اینکارو انجام میدم انشاالله به زودی


حتما خبرمون کن !
تارا
2 شهریور 91 14:02
کار خیلی قشنگیه
موفق باشید


ممنونم
شرکت می کنی ؟
حانیه
2 شهریور 91 19:27
چه دختر خوبی
منتظرتم قربونت


ممنونم
لطیفی !
حانیه
2 شهریور 91 19:32
درمورد این حرکت ... ان شالله منم شرکت میکنم ولی در قالب یک پست از وبلاگ ... مادرم میاد میخونه


چه مامان باحالی !
تارا
2 شهریور 91 20:14
من پیش مامانم هستم نیازی به اس ام نیست
شاید بعد ها . . .


چه خوب که پیش مامانتی ،قدر بدون
مامان محمدمهدی
2 شهریور 91 21:24
وای وای چه جرأتی.خوش بحالت آفرین.من هرگز نمیتونم همچین کاری کنم.متأسفانه


چرا؟ رودرواسی داری یا رو شو نداری ؟
مامان نفس طلایی
2 شهریور 91 23:30
خیلی کار عالی و جالب و مفیدیه ...


ممنونم
شرکت می کنی؟
سلام
3 شهریور 91 10:38
چقدر خوشحالم که اومدی. درباره کتاب که نوشتی میخوام یه چیزی بگم بعد برم ارشیوتو بخونم!!!
منم عین عین عین عین عین تو عمل میکنم.......15 20 ساله!!!! از وقتی کوچیک بودم...
الان که روشم مینویسم تقدیم به پسرهام
محمد...و محمد...
مخصوصا که یه کتاب عشقم بشه....
خوب شد این کتابو گفتی بهت بگم جزئ کتاباییه که باید بخرم.....باید.کلی حرف دارم و کارتم دارم.میام پیشت بذار ارشیو را بخونم


خیلی خوشبختم ، و خیلی خوشحال از این همه تفاهم ، ولی من حدود 6 ساله این کارو میکنم از وقتی دبیرستان بودم !
ایده ی جالبیه ، از این به بعد اگه از کتابی خیلی خوشم اومد ی یادداشت واسه دخترم توش مینویسم ؛ ممنونم خیلی زیاد بابت این ایده.
در خدمتم
ه
3 شهریور 91 12:31
چه کار نیک و پسندیده ای خیلی خوبه ایشالا مام انجام میدیم


چه خووب !
مامان محمدمهدی
3 شهریور 91 23:09
هردوش


ناراحت نباااش ...
mumi
4 شهریور 91 3:56
چه کار جالبي!منم هستم.اما مامان من يادش ميره پياماشو بخونه


چه خوووب !
ای بابا ! یکیو پیدا کن که هی یادشون بیاره !!
مرجان
4 شهریور 91 13:36
به نظرم اینجور کارها رو فقط و فقط برای مادرها باید انجام داد، چون فقط محبت اونه که شرط و قید نداره و احتمال سوئ استفاده از این حرفها منتفیه.
ولی کاش من هم کمی روی زدن این حرفها رو داشتم.
این روزها اونقدر دلم میخواد باری از دوشش بردارم ولی هرچی نگاه میکنم میبینم بیشتر زحمتش رو زیاد کردم.



مهم اینه که بهشون بگیم چقدر ممنونیم ! حالا اگه زبونی هم بگی خیلی خوبه ، مثلا واسه هر کاری ازشون تشکر کنیم ، مخصوصا کارایی که قبلا هم می کردن ولی ما تشکر نمی کردیم.
شفق
4 شهریور 91 20:01
من نمیتونم اس ام اس بدم. چون مامانم اهل خوندنش نیست. ولی چند وقته بهش میگم از وقتی مادر شدم، از خیلی از رفتارهام شرمندم. تازه دل نگرانیهای مادرانه رو میفهمم.


اینجوری هم خیلی خوبه ، مدلش مهم نیست ، مهم اینه که بهشون بگیم
فهیم
4 شهریور 91 21:28
چقدر جالب.
امیدوارم موفق باشی.

فعلا که من توان همچین کاری رو ندارم.
کاش میشد اول یه دوره تمام دلتنگی های زندگیم و تمام اون لحظه هایی که به وجودش نیاز داشتم اما برای همه بود و برای من نبود رو ازش گله کنم تا شاید بعد بتونم به معذرت خواهی فکر کنم.




ای بابا ! بینتون شکرابه ؟ آخه چرا ؟!
مهدیا
5 شهریور 91 8:32
اولا سلام خانومی.
مشتاق دیدار.
دلم برات تنگیده.
نی نی خوبه؟
منم از وقتی بچه دار شدم تک تک لحظات شرمنده مادرم هستم. اصلا تا کسی بچه دار نشه نمی فهمه مادرش چه کاری در حقش کرده.
کار جالبیه . منم همین کار رو می کنم .باید بگردم جملاتش رو پیدا کنم.
بوس بوس


سلام عزیزم
خوش اومدی
دقیقا همینه ، نمیدونم مردا چجوری می خوان حق مادراشونو ادا کنن ، اونا که هیچ وقت مادر نمی شن؛
فروغ
7 شهریور 91 19:57
چه کار جالب و دوست داشتنی ای
حتما مامانتون خیلی خوشحال میشه از داشتن دختر قدردانی مثل شما
اگه اشکالی نداره و صلاح میدونید دوست دارم اسمتون رو بدونم


ولی مامان من اصلا شاد نیست...میشه براش دعا کنی؟
چه جالب!اشکالی که نداره ولی میشه قبلش بگی چرا؟
فروغ
8 شهریور 91 14:59
اگه قابل باشم حتما اتفاقا امروز عازم قم هستم به یاد شما و مادرمحترمتون هستم ایشالا دلشون لبریز بشه از شادی
معمولا عادت دارم آدما رو به اسم مخاطب قرار میدم ولی اصراری ندارم اگر دوست ندارید در محیط مجازی اسمتون رو عنوان کنید


خیلی خیلی ممنونم
دیروز ی اتفاق خوب افتاد که پیش خودم گفتم حتما دعاشون کردی،باور کن.
اسمم رو هم فقط به خودت میگم (گل)