ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

من از نی نی وبلاگ رفتم...

1391/6/16 7:25
679 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بزرگترین اشتباهات وبلاگ نویسیم این بود که گول یک سرویس نو پا رو خوردم.

 

مشکلات نی نی وبلاگ:

1-از ساعت 12 به بعد انگار که کلا خاموش می کنن میرن خونشون ! نه میشه وارد مدیریت شد نه وارد وب های تحت این سرویس 

2- اگه کسی نظر خصوصی بذاره اشتباه بزرگی مرتکب شده ! اولا که نویسنده مطلع نمیشه مگر اینکه حس ششمش اونو مجبور کنه وارد قسمت آخرین نظرات بشه و این در حالیه که به کاربر همچین چیزی رو اطلاع ندادن و دفعه اول کاملا شانسی خودش باید این موضوع رو کشف کنه !

3-اگه شما به نظر دهنده خصوصی جواب بدین ، اون نظر دهنده به هیچ وجه خبردار نمیشه ! حتی اگه خودتون هم بهش بگید که به نظرت جواب دادم بازم بی فایده ست ، چون هیچ راهی وجود نداره که بیاد و اونو بخونه!

4- اگر کسی نظر خصوصی بفرسته مدیر وبلاگ به هیچ عنوان نمی تونه اونو منتشر کنه !!!

5- همه ی اینا رو گفتم که بگم از این به بعد تشریف بیارید اینجا :

 

                                 http://mabau.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان محمدمهدی
17 شهریور 91 0:52
باشه میاییم
دوست
17 شهریور 91 16:12
سلام من قبول دارم که این سرور مشکلاتی داره اما به نظرم بی انصافیه که به خاطر چند تا مشکل کوچیک این طور در موردش صحبت کنیم ... در مورد نظرات خصوصی که خیلی زود میشه متوجه شد و راه چاره داره ... اما واقعا نی نی وبلاگ تونست که خیلی امکانات و به راحتی در اختیارمون بذاره ... مثلا اپلود عکس یا عوض کردن راحت قالب و ... باید در نظر داشت که تمام کاربرای اینجا اهل سواد کامل اینترنتی نیستن و این امکانات راحت می تونه خیلی عالی باشه ... در صورتیکه سرور های دیگه هم واقعا ضعف های زیادی دارن خصوصا بلاگفاااا ...