ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

نظرات (5)

نایسل
24 اسفند 90 11:47
شوهر من فرتتت زنگ زد به خانوادش گفت
اونام محل ندادن

ولی مامان بابای منو خواهرم بهشون گه گفتم بال در اوردن


چه مامان و بابا و خواهر خوبی!
نایسل
24 اسفند 90 11:47
حرفات درسته عزیزز دلم بوسس


ممنونم که اینقدر منطقی هستی گلم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
24 اسفند 90 12:13
من واسه ني ني هاتون تقويم 15 صفحه اي طراحي ميكنم . وقتي كه سفارش بديد و پول و واريز كنيد كمتر از 24 ساعت فيلش و براتون ميفرستم . هزينه فقط 5000 تومان در قطع A5. شما بايد 13 تا عكس از بچه هاتون و به ايميلم بفرستيد . خبرم كنيد . ايميلم : NGHODSI82@YAHOO.COM اگرم خواستيد نمونه كار و ببينيد ميتونيد بريد وبلاگ دخترم .
نگین مامان رادین
29 اسفند 90 2:42
برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک




ممنونم چه عالـــــــــــــــی
مبین فرفری
14 فروردین 91 17:40
مبین 39هفته اش پرشده بود با خواهرم با ازانس رفتیم بیمارشتان دکترم گفت وقتشه نرو خونه تا نیم ساعت دیگه بچه بدنیا میاد خواهرمم حول کرد زنگ زد به همه و هم همه ای شد که نگو ما یک ساعت تو بیمارستان بودیم ولی خبری نشد تا 40هفتهو 2روز بازم خودم رفتم تا این زلزله بدنیا بیارم.
ببخشید طولانی شد

امیدوارم زلزله تون همیشه پایدار باشه !!!!