ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

این روزهای بدون u

1390/12/17 18:02
222 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها من شدیدا مشغول کارهای خودم هستم 

و پدر هم همین طور 

انگار که قرار است وقتمان تمام شود و زندگی متوقف شود و ما مجبور باشیم تند و تند هی کار کنیم که مبادا بعدا که سوت پایان به صدا درمی آید چیزی از قلم افتاده باشد.

هر روز کلاس می روم 
هر روز ساعات زیادی را نت گردی میکنم
هر روز ساعات زیادی را با دوستانم میگذرانم
هر روز ساعات زیادی را با همسرم می گذرانم فقط با او و به فکر او

انگار که قرار است سیلی بیاید و تمام آنچه را که برای خودم ساخته ام ببرد و من در تکاپوی استفاده ی هرچه بیشتر از این لحظاتم.

اما واقعیت چیز دیگری ست ...

قرار است موجود کوچک و ناتوانی که از من و اوست به جمع ما بپیوندد تا عشقمان را نصیب او هم بکنیم
قرار است کس دیگری را بیاوریم و تربیت کنیم
قرار است برای ساخت تمدن عظیم بشری نیروی انسانی تولید کنیم

ولی ما فقط به این فکر میکنیم که با آمدنش آزادیمان گرفته می شود
روزهای دوتاییمان تمام می شود
علایقم به زباله دان ریخته می شود
و تمام فعالیتهایم تعطیــــــــــل می شود

 

و من اینجا میان عشق و وظیفه بد جوری گیر افتاده ام

بدجوری 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نایسل
17 اسفند 90 23:01
من یکم خود خواهم دوس دارم همسری واسم چیزای گررون گرون بخره


ای بابا ! اینجوری که سخت میشه واسه دوتاتون
نایسل
17 اسفند 90 23:01
خب الان گوشی اپل خریده من خیلی دوسش دارم بیشتر از قبل
نمیدونم شاید چون از بچه گی لوس بودم اینحجوریه


چی بگم آخه !؟
نایسل
17 اسفند 90 23:02
حق با توه اما من لجم میگره آخه منم واسه تولدش هدیه های گرون میگیرم براش بهترین تولد رو میگیرمم


خب تو هم خیلی خودتو به زحمت ننداز !!!(اسمایلی ی دوست بد جنس )
نگین مامان رادین
22 اسفند 90 12:55
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو




ممنونم
نایسل
22 اسفند 90 21:26
نمیدونم اخلاقم بده خودمم میدونم
خیلی خودخواهم خیلی خیلی لوس


خوبی !!!
مامانی درسا
23 اسفند 90 8:05
مامانی وقتی عشق تو زندگی باشه مخصوصا" عشق به همسر و مخصوصا" فرزند که از گوشت و پوست آدمه خود به خود عشق بیشتر خود نمایی میکنه و بقیه امور کمرنگ تر میشه نگران نباش . همه چیز با اومدنش درست میشه دوست من . خوش باشیدو چهارشنبه سوریتون خوش


امیدوارم !
مامان كيارش
23 اسفند 90 16:27
سلام .ممنون از حضور مهربونت .بچه ها حضورشون اونقدر زيباست كه به تمام سختي هاش مي ارزه .اميدوارم هرچه زودتر موجود كوچولوت بياد.


امیدوارم !
تارا
25 اسفند 90 18:42
سلام منم شیرازی ام!خوشحال میشم از آشناییتون!البته قبلا وبتون رو روز به روز میخوندماااااااا!


ممنونم !!!
تارا
25 اسفند 90 18:44
سلام منم شیرازی ام!خوشحال شدم از آشناییتون!البته از قبل وبتون رو هر روز میخوندماااااااااا!



سلام عزیزم ممنونم
چه خوب که همشهری هستیم
مبین فرفری
14 فروردین 91 17:45
عزیزم به این دنیا خوش امدی مامان جونو اذیت نکنی . مامان جون ماهی زیاد بخور


ممنونم از راهنماییت چشم