ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

غذای بهشتی خوردم !

1391/4/30 13:18
362 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم خاطره ای از سید حسن نصرالله از زبان پدرش می خوندم 

خیلی جالب و اثر گذار بود.
ولی نکته ای که توجهم رو جلب کرد خوابی بود که پدرش قبل از تولدش دیده بود ؛ بعدش به این  فکر کردم که من چقدر دوست دارم بچم  خاص و اثر گذار باشه و تا جاییکه در توانم هست دارم براش تلاش می کنم :

انجام دستور العمل های کتاب ریحانه بهشتی به انضمام :

.
.
.

(جزوه ی کاملم رو بعدا منتشر می کنم !!!؟)

من دارم این کارا رو می کنم که دخترم و نسل و ذریه م خدمتگزار و شیعه باشن و این تنها آرزومه ، ولی آیا باید خواب ببینم ؟ تا یقین پیدا کنم که مسیرم درسته و فرزندم ویژه ست ؟ 

نمیدونم و احتمالا جوابش اینه : نه !

کمی دلم گرفت که آیا ما رو تحویل می گیرن ...

 

خیلی نگذشته بود که از حرم  شاهچراغ (ع) غذا آوردن خونمون ! اتفاقی که تا حالا برام نیفتاده بود

خدا خیلی زود بهم ثابت کرد که هوامونو داره... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

شفق
30 تیر 91 15:48
نوش جووووووووووووووووووونت
منم درست قبل از بارداری، دو روز فقط غذای حرم امام حسین و حضرت ابوالفضل رو خوردم. به آدم آرامش میده.
در امان خدا و پناه امام زمان باشید.


جاتون خالـــــــی
مامان یاس تنها
30 تیر 91 20:32
الهی فدات شم منم گاهی فکر میکردم برای اینکه بفهمم باید فرزندان خاص داشته باشم باید خواب ببینم البته می دیدم ولی منتظر یک نگاه بودم که این نگاه را هم دیدم خیلی جالبه این کشف تازه ات را هم زودی بذار استاد
حلال ترین غذا غذای نذری و امام زاده هاست گوارای وجودتون


جات خالی خیلی خوشمزه بود، حالا هنوز وقت دارن بیان به خوابم!!!! (اسمایلی شیطونک)
تارا
30 تیر 91 21:21
خوش به حالتون
من یه بار تو نمایشگاه بهم نمک شاهچراغ رو دادن
منم غذا میخواممممممممممممممممم


نمک حرم رو از قبل از بارداری مصرف می کردم ولی غذاش خیلی خوشمزه بود ، ایشالا روزیت بشه
امیررضا
31 تیر 91 2:26
سلام. من تازه از حج اومدم و این احساس شما رو درک میکنم. خداوند همین نزدیکی است. فقط باید حسش کنیم


مکه ، با بچه کوچیک سخت نبود؟
خدا که خیلی نزدیکه، کلا همش داره منو شرمنده می کنه...
مهدیا
31 تیر 91 8:57
از منم نوش جونت .
چه جالب فکر می کردم جوجت پسره! از بس همه پسر میارن.
پس دختر داری میاری . باید ببینم مادر عروسم چقدر دوران بارداری مراقبت داشته .حالا رفتی تو لیستم.



خب خدا رو شکر یکی از دغدغه هامون حل شد !!!
ه
2 مرداد 91 0:19
خوش به حالت بابا التماس دعا داریم بسیااار


بذار خواب ببینم ؛ اونوخ دعات کنم (اسمایلی آدم مغرور و از خود مچکر!)
مامان نفس طلایی
28 مرداد 91 0:15
خوش بحال دل پاک خودت و کودکت


جاتون خاااالی