ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

نظرات (5)

آسمونی ها
26 بهمن 90 22:44
متوجه منظورتون نشدم؟!
"آهان
شما از اونایین که وبلاگ صرفا ی دفترچه ست واسشون؟"
یعنی چی؟


نظرمو درباره وبلاگتون گفتم
وبلاگتون ی دفترچه ی خاطراته، اینطور نیست؟ آخه بعضی وبلاگا اینطور نیست !
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 بهمن 90 22:59
انشاءالله به همین زودیها همنشین دلت در آغوشت باشد.آمین.


ممنونم از این دعای خیر
مامان آینده
26 بهمن 90 23:39
سلام ممنون که سر زدی ونظر گذاشتی ... هیچ کدوم در آینده ای نزدیک انشاا...بازم بیا خوشحال میشم


سلام
خواهش
میام بازم
مبین فرفری
27 بهمن 90 10:15
سلام عزیزم
نی نی کجایی بیا دیگه چرا انقدر ناز میکنی اگه بدونی مامان بابای به این خوبی داری از دیر کردت پشیمون میشی .بوس بوس


سلام عزیزم
ممنونم خاله جون ، کم کم دارم شال و کلاه میکنم واسه اومدن!!! بوووووووووس
مامانی درسا
28 بهمن 90 2:25
عزیزم ممنون که به درسایم سر زدی . انشاالله همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشی دوست من . راستی اجازه دارم لینکت کنم .


سلام عزیزم
خواهش میشه
ممنونم که ما رو لینک میکنی