ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

یک کشف مهم برای راحتی خانمهای باردار

1391/4/29 12:47
336 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه به کشف مهمی رسیدم و از اجرا کردنش بسیااار مشعوفم ؛

وقتی جنین بزرگ میشه ، از حدود ماه 5 و 6 ، اگر مادر دل بالا بخوابه بچه می افته روی یکی از رگ های اصلی و بند اومدن جریان خون اتفاقات نا گواری در پی خواهد داشت.

حالا کشف بزرگ من :

وقتی داریم راه می ریم یا نشستیم ، جنین و همون رگ مذکور در مقابل هم قرار دارن ولی به هم فشاری نمیارن ، اگه همین موقعیت رو موقع خواب شبیه سازی کنیم پس مشکلی پیش نمیاد! به همین راحتی

حالا من موقع خوابیدن بالش ها رو جوری تنظیم می کنم که هم دل بالا باشم و هم جنین رو به او رگ نچسبونم ، البته این وضعیت رو بین پهلو به پهلو شدنام اجرا می کنم نه واسه خوابیدن بلند مدت.

 

پ.ن : همین جوری که پیش بره ، بارداریم عین برق میگذره بس که هر روز دنبال اکتشاف ی مدل خوب واسه خوابیدنم نمی فهمم کی روز و شب میشه ! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

تارا
29 تیر 91 13:59
ایشاالله هرچی زودتر نی نی تون بیاد تو بغلتون که مشکل خوابیدن نداشته باشید
من که اگر نتونم درست بخوابم شب تا صبح گریه میکنم!


به نظر من که کار منطقی ایه !
شفق
29 تیر 91 14:46
دلم لک زده برای طاق باز و دمر خوابیدن.
دیشب واقعا کلافه شده بودم. از همه بدتر اینه که برای هر پهلو به پهلو شدن باید یشینم.


حالا این راه و امتحان کن شاید جواب داد!
تارا
29 تیر 91 18:35
یه شب تو اتوبوس داشتیم مرفتیم مشهد با دوستام بودیم نتونستم بخوابم کلافه شده بودم وسط اتوبوس زار میزدم!!!!!!!!!


از نظر من ، اینم کاملا طبیعیه و ی واکنش منطقی محسوب میشه!!!
مامان ابوالفضل
29 تیر 91 19:43
سلام عزیز قدز این روزا وشبها روبدونینوالان خودتی ولی بعدا یکی دیگه هم خواب نمیره که میمونی چجوری خوابش کنی.به ماهم سربزنین خوشحال میشم.


سلام
خواهر
ممنونم از دلداریت (چشمک)
مرجان
1 مرداد 91 12:28
من اصلا نفهمیدم چجوری شد؟ یک کم بیشتر توضیح بده لطفا


ببین اشکالی نداره دل بالا باشی ، به شرطی که کمرتو نچسبونی به زمین یا تخت
ه
2 مرداد 91 0:18
سلام عزیزم ایشاالله هم صالح یا صالحه باشه هم خوش قدم. چه دقتای باحالی میکنیدا ایولله


تازه بازم راههای جدید واسه خواب کشف کردم !
لطیفی
ه
2 مرداد 91 11:56
عزیزم خوش به حال نی نی با این مامی مستعدش
رهات نمیکنم که کلی چیز یاد بگیرم برا بعدا ها ایشالا


لطیفی !
خدا کنه بتونم چیزای بدرد بخور یادت بدم
سارا
6 مرداد 91 17:42
آهاااااااااا
من الان تازه متوجه شدم منظورت از "دل بالا" چیه. فکر کنم این اصطلاح، شیرازی باشه.


این اصطلاح خانوم دکترمه !
مامان نفس طلایی
28 مرداد 91 0:16
چه جالب


آره ، تازه بعدش متوجه شدم که بالشهایی بر مبنای همین کشف ساخته شده.