ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

من و زایمان در آب

1391/4/29 12:39
428 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از فواید خیلی مهم کلاس های زایمان در آبمون اینه که محل برگزاری کلاس کنار اتاق زایمانه ! و لا اقل روز زایمان با محیط آشنایی کافی رو داریم.

و مامایی که هر هفته استاد کلاس ماست روز زایمان از همون لحظه اول در کنارمون حاضر میشه تا دکتر بیاد و اگر خانم دکتر دیر بیاد چون خودش خیلی با تجربه ست و مهربون ! نگرانی ها رو خیلی کاهش میده ، 

این هفته ورزشهای جدید و انواع ماساژها رو تمرین کردیم.

و شیر خرمای خوشمزه هم خوردیم.

یکی از خانومای هفته پیش زایمان کرده بود ؛ سزارین...
بعد از این همه کلاس و ورزش و تمرین نتونسته بود زایمان طبیعی کنه ، نه در آب و نه در خشکی

 و درصد این مدل افراد خیلی هم کم نیست ! 

نمی دونم چه بر سرم خواهد آمد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شفق
29 تیر 91 14:51
شما تهران هستید؟ کدوم بیمارستان زایمان در آب داره؟ خوش به حالت. از اینکه هیچ کلاسی نمیرم، استرس گرفتم.


نه من شیرازم!چرا استرس ؟ خب کلاس مجازی تو نت که فراوونه،از نی نی سایت و مامی سایت خیلی چیزا یاد میگیری
سارا
29 تیر 91 16:53
سلام
زایمان در آب خوبه. اما آدم این سوال براش پیش میاد که توی کلاسش چی یاد می دن؟ و هزینه اش چقدره؟ فکر کنم زیاد باشه. چون کاملا خصوصیه.
و شاید سرمایه گذاری روی این مساله یه مقدار ریسک باشه. چون تا لحظه ی آخر هم امکان سزارین هست. البته اصلا قصد ندارم انرژی منفی بفرستم. فقط این موارد به ذهن می رسه.


سلام
منم با این سوالا مواجه بودم ، تا وقتیکه خودم اقدام کردم.سر فرصت مفصل توضیح میدم که چیا یادمون میدن، هزینشم خیلی نیست.



شفق
29 تیر 91 20:08
اینترنت رو خوردم. ولی کلاس حضوری یه چیز دیگه است. باید یه جایی رو پیدا کنم برم.
دخملت رو از طرف من ناز کن.


تهران که وفور نعمته ! حتما پیدا می کنی
ممنونم
سوره احقاف بخون تا پسر گلت شجاع بشه...
امیررضا
30 تیر 91 13:38
منم دنبال زایمان طبیعی بودم ولی جز دکترم کسی تشویقم نکرد.منم سزارین کردم.ازنوع بیهوشی کامل. زایمان طبیعی عالیه اگه تحملش رو داشته باشی
راستی پسر من از حج برگشته بهش سر میزی


من که دکترم اصلا تشویقم نکرد ! نمیدونم تحملشو دارم یا نه ...
مرجان
1 مرداد 91 12:32
به نظر من نوع زایمان اینقدر هم مهم نیست
شما داری همه تلاشت رو میکنی به نظرم خیلی از نظر روانی به خودت فشار نیار که حتما باید طبیعی باشه.
انشالا که یک زایمان خوب در صحت و سلامت داشته باشی.
شنیدم خوندن سوره مریم هنگام زایمان توسط اطرافیان خیلی کار رو راحت میکنه.


اتفاقا خودمم از بس که بهش فکر کردم دارم کم کم جا میزنم !!!
تصمیم دارم دیگه تا روزش بهش فکر نکنم.البته اگه بشه
ه
2 مرداد 91 11:58
اتفاقا کتابش رو برا خواهرم پارسال خریدم که بخونه ولی هنوز که تصمیم نداره نی نی بیاره ولی من خیلی از زایمان در آب خوشم میاد و فک کنم فواید بسیاری هم داره


حقیقتش اینه که فوایدش زیاده ولی اونی که نتونه ، نمی تونه ! نه تو آب نه تو خشکی !!!