ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

موج وبلاگی

1391/4/1 0:10
219 بازدید
اشتراک گذاری

به نظرم یکی از سخت ترین پروژه ی روزهای بارداری خوابیدنه! الان مدت هاست دارم دنبال ی مدل خوب واسه خوابیدن می گردم.

دلم می خواست ی موج وبلاگی راه بندازم تا همه ی صاحبان تجربه بگن چه جوری این چند ماه رو می خوابیدن. 

فقط لطفا کامل توضیح بدین :

من به پهلو مب خوابم در حالیکه ی بالش بزرگ میون پام می ذارم و دستم رو زیر بالش می کنم ! 

ولی چندتا مشکل دارم :

اول : اینکه گردنم درد می گیره

دوم : دستم کش میاد

سوم : هر بار که می خوام غلط بزنم باید بالشمو هم بغلطونم!!!

 

لطفا اگه پستی راجع ب این موضوع توی وبتون نوشتین منو مطلع کنین.

شدیدا به تجاربتون نیاز دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

رومینا
31 خرداد 91 21:42
مامانی سلام اول باید بگم مامان شدنت مبارک از تمام این روزها نهایت لذت رو ببر دلت برای این روزها و خوابیدنها تنگ میشه . الان پسر من 21 روزش هست ولی دلم برای دوره بارداری خیلی تنگ شده.من خودم فقط به پهلو می خوابیدم بالش رو زیر پام میزاشتم تا پام بالا بیاد یک دونه بالش هم بین زانوم میزاشتم. در کل خوابیدن سخت هست بخصوص تو ماه 9. ولی سختی اش شیرین هست به امید خدا نی نی کوچولوت صحیح و سلم دنیا میاد.


سلام ممنونم دلم به همین شیرینیا خوشه !!
مامان ساینا
31 خرداد 91 22:24
سلام.
اینکه گردنت چرا درد می گیره رو نمی دونم شاید عادت نداری به پهلو بخوابی.
مورد دوم رو نمی دونم ؟؟؟؟
اما در مورد سوم کاری نمی شه کرد البته به نظر من.
منم به پهلو می خوابیدم و تقریبا تو ماه های آخر با هر بار غلتیدن بیدار می شدم. مدتی عادت کردم صاف بخوابم بی حرکت. الانم همون طوریم!!!


خب حالا من چیکااار کنم؟؟ آخه میگن که صافم نباید خوابید؟!
مامان یاس
1 تیر 91 21:50
الهی عزیزم چقدر سخته من که تجربه نکردم ولی سوال میکنم از مامانهای دیگه ببینم چی میگن خیلی تجربه سختیه

ممنونم خدا خیرت بده
سيب سرخ
2 تیر 91 13:41
با سلام
چرا از بالش‌هاي بارداري استفاده نمي‌كني؟
بعضي‌هاشون واقعا راحت به نظر مي‌رسن: توي اين سايت بگردي، تنوع زيادي مي‌بيني
http://www.mycomfortu.com/

مي‌توني توي تصاوير گوگل هم سرچ كني: comfort_u_pregnancy_pillows و يا يه همچين چيزايي
اگر بتوني عكساشو به يكي نشون بدي، برات درست كنه يا خودت درست كني، عاليه و اگر نه كه چند مدلي توي بازار هستش
فروشگاه ني‌ني‌سايت هم يه مدلش رو داره
موفق باشي عزيزم
يا علي


اره مدلاشو دیدم ولی نمی دونستم که واقعا کارایی دارن یا نه! دلم می خواست از کسی که استفاده کرده بپرسم!حالا شایدم گرفتم.ممنونم از یادآوریتون
سيب سرخ
2 تیر 91 14:03
با سلام دوباره اين كلمه رو سرچ كن: comfort pregnancy pillow
شفق
3 تیر 91 7:29
سلام عزیزم. من هم این مشکل رو دارم. بدتر از اون اینه که همه بهم میگن نکنه غلت بزنی! باید بشینی بعد به اون پهلو بشی. هنوز عادت نکردم.
گل پسر من دو هفته از ناز دختر شما بزرگتره.
ایشالا هردوتون صحیح و سالم به پایان راه برسید.


سلام، ولی من راحت غلت میزنم ، البته نه خیلی راحت ولی خوب هنوز نمیشینم!
چه با مزه!گل پسرتو میگم.داغشو نبینی
مهدیا
3 تیر 91 8:04
سلام دوست عزیز.
ممنون که پیش ما اومدی.:
راستش من هیچ مشکلی با خوابیدن نداشتم. خدا رو شکر بارداریم خیلی راحت بود.ولی حتی قدر همین خوابهای مشکل دار رو هم بدون . جوجه که به دنیا بیاد حداقل تا دو سال خواب راحت نداری .

------
راستی مداومت در خواندن سوره قدر چهار ماهگی خیلی جالب بود.آفرین


جدی؟هیچ مشکلی نداشتی؟چه خوب!پس حتما بذار چندتا دیگه گیرت بیاد،ولی اون دوساله سخته !!!
ممنونم
مامان یاس
3 تیر 91 18:13
گلم رفتم پرسیدم دوستم که شش ماهش بود گفت اشکالی نداره به هرطرفی بخوابی اول باید یادت باشه بین دوتا پاهات بالش کوچک بزاری که پاهات به هم نخوره چون لگن بچه را اذیت میکنه بعدش آرام به پهلو ها بچرخ
هرطرف دوست داشتی بخواب ولی چپ باشه بهتره به پهلو چون صدای ضربان قلب لالایی برای بچه است واینکه حتی میتونی روی شکم بخوابی ولی بالش بزار زیر شکمت دکتر به دوستم گفته اصلا مشکلی نیست هرطور خواستی بخواب ولی با رعایت اینها چون خواب مادر خیلی مهمه


واای چه دکتر خوبی داره دوستت!دکتر من که گفته نه به پشت بخواب نه به شکم!
ممنونم که به فکرمی
مامان میثم
5 تیر 91 21:13
سلام ... اصولا دوران بارداری خصوصا آخراش با همین بی خوابی های شبانه و مشکل خواب معروفه !!! منتهی به همون نسبت راه حل هم براش ساختن یه بالش هایی هست به نام بالش بارداری یه بالش دراز که که طوری طراحی شده که همه مشککلاتی که شما گفتی رو حل میکنه البته من خودم نخردیم چون دیر باهاش آشنا شدم اما دوستانی دارم که تهیه کردن و فوق العاده راضی بودن ... یه سرچ تو نت بکنی عکسش رو میبینی نی نی ساییت فروش اینترنتی هم داره

موفق باشی دوست جون راستی ممنون که به وبلاگم سر زدی


سلام،آره همه همینو میگن ولی من تازه وسط راهم!
اگه دوستات راضی بودن پس شاید برم بگیرم.
ی مارکی هست به اسم هوشمند،ایرانیه با کیفیت هم هست.شاید از این خریدم.
ممنونم
مامان شبی مامان هانا
20 تیر 91 12:37
سلام عزیز:
می خواستم بگم سعی کن رو تشک و روی زمین بخوابی و دو تا بالش یکی سمت راست و یکی سمت چپت آماده بذاری تا به هر طرف که می خوابی پای روییت رو بذاری رو اون بالش.
زیر سرت رو هم طوری تنظیم کن که کاملا هم سطح بدنت باشه نه بالاتر نه پایین تر.
ضمنا فقط رو شکم نخواب سایر مدلهای خوابیدن مانعی نداره.
بعضی ها نگران پیچیدن بند ناف دور گردن جنین هستند ولی هیچ مشکلی نیست چون جنین در مایع کاملا احاطه شده و حرکات شما تاثیری روی این موضوع نداره فقط زمانی بند ناف می پیچه که خود جنین حرکت نامناسبی رو انجام بده.
ضمنا اگر ورم داری بیشتر به پهلوی چپ بخواب.
من الان ماه نهم هستم و خدا رو شکر مشکلی با خوابم ندارم.ضمنا توصیه هام کاملا علمی هستن چون خودم فیزیوتراپم.
به امید خواب خوب برای شما و نی نی تون .
به وب ما هم سر بزن خوشحال میشیم


ممنون عزیزم کارامد مفید و عملی و علمی
امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی
سارا
22 تیر 91 16:41
ایشالا که تا الان وضعیت خوبی برای خوابیدن پیدا کرده باشی.
اما خواستم بگم مقوله ی خوابیدن و چطور خوابیدن همیشه برای مادران باردار دغدغه بوده و هست. ممکنه یه کم بهتر بشه اما مشکلاتش تا آخر بارداری هست. ایشالا بعد از زایمان حل می شه. من که آخرای بارداری دیگه اصلا اگه می خواستم غلت بزنم انگار چهل تا بخیه توی پهلو و شکم داشتم. اینقدر درد می گرفت که گاهی از خیرش می گذشتم و همونجوری می خوابیدم و بدنم به گز گز می افتاد.


البته الان چنتا مدل خوب خواب پیدا کردم ولی خب بازم سخته.
پس خیلی بهشت زیر پاته!به نظر من هرکی سخت تر بخوابه بهشتی تره!!!