ما همیشه با تو بوده ایم....این روزها بیشتر

نیمه های راه

1391/3/20 21:49
283 بازدید
اشتراک گذاری

دارم کم کم به نیمه های راه می رسم ، 5 روز دیگه وارد هفته ی 20 میشم ، به همین مناسبت امشب با دخترم تنها توی خانه ماندیم و من واسش ی دفترچه با مزه درست کردم اونم توی سایت : 

http://www.babycentre.co.uk 

اگه دوست دارین شما هم این کار رو بکنین. 

هنوز تکون هاشو حس نمی کنم . می دونم که نباید نگران باشم ولی خب متاسفانه نگرانم ! انگار که دارم مادر میشوم !!!

همیشه به مامانم اعتراض می کردم که نگرانی هاتون بی مورده و... هنوز هیچی نشده دارم میشم عین تموم مادرا ...

 

و ... بوی بهشت به استشمام می رسد ـــــــــــ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاس
26 خرداد 91 20:31
واییی خوشبحالت بهشتی شدی
راستی اسم نی نی ات را چی گذاشتی؟
من زیاد از این سایت سردرنیاوردم میشه بیشتر توضیح بدی؟


ممنونم
میری توی سایت ثبت نام می کنی ، طبق تاریخ زایمانی که دکتر داده هفته ات رو تعیین می کنه و از اون به بعد هر هفته واست اطلاعات مربوزه رو می فرسته .تا دو سالگی بچه هم ساپورت می کنه.اسم نی نی مون هم یا فاطمه بانو یا آیه ! هر دوتاش رو خیلی می دوستیـــــــم